Estradowiec.pl - Nagłośnienie i Estrada - Wortal sprzętu Pro Audio Strona Główna

 Ogłoszenie 
Eventroom.pl

 
   
 
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
REGULAMIN FORUM
Karol 
Ojciec Założyciel


Zaproszone osoby: 2
Nagłośnienie: HK Audio Esys EPX
Oświetlenie: PixelBary, LedPARy, VMB
Pomógł: 56 razy
Wiek: 30
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 1846
Skąd: Włoszakowice
Wysłany: 2006-02-24, 00:06   REGULAMIN FORUM

Regulamin forum


I. Postanowienia ogólne:
1. Każdy użytkownik ma obowiązek przestrzegania zapisów niniejszego regulaminu.
2. Za nieprzestrzeganie zapisów grożą po uprzednim pouczeniu ostrzeżenia.
3. Gdy osiągniesz 3 ostrzeżenia, dostajesz blokadę na pisanie postów na forum, po 6 dostajesz blokadę wejścia na forum. Ilość poziomu ostrzeżeń widoczna jest w profilu.
4. Prawo do wystawiania ostrzeżeń mają tylko osoby odpowiedzialne za forum, tj. Moderatorzy i Administrator.
5. Wszelkie niezgodności z regulaminem masz obowiązek zgłosić do osób odpowiedzialnych za forum, ujętych w punkcie 4.
6. Na forum dyskutujemy wyłącznie na temat zagadnienia opisanego w poście przez jego autora, wszelkie wypowiedzi nie związane z tematem będą usuwane, a ich autorzy będą odpowiednio karani.
7. Na forum obowiązuje zakaz wypowiadania się na temat innych użytkowników, ich obrażania, zaczepek słownych, dogryzania, a także wyzywania.
8. Każdy użytkownik ma także obowiązek przestrzegania zasad poprawnej polszczyzny, także sprawdzane będzie używanie polskich znaków, a za ich nagminne nieprzestrzeganie będą ostrzeżenia. Pisanie postów z użyciem klawisza „CapsLock” także jest niedozwolone i podlega takiej samej ocenie jak nie przestrzeganie zasad poprawnej polszczyzny.
9. Nieprzestrzeganie zasad ujętych w niniejszym regulaminie skutkować będzie ostrzeżeniami dla użytkowników łamiących zasady forum. Rejestrując się na forum zgadzasz się na powyższe warunki.
10. Używanie wulgaryzmów - blokada.
11. Reklama innych forów i portali - po uprzednim ustaleniu z Administratorem. Naruszanie tego punktu owocuje blokadą.
12. Użytkownicy podający przy rejestracji podali nieprawdziwe dane, bądź dane te są nieaktualne lub nieprawdziwe oraz użytkownicy nie posiadający na koncie żadnego postu, mogą zostać zablokowani lub usunięci z forum bez ostrzeżenia. Zabrania się używania kilku kont przez jednego użytkownika. Konta takie będą usuwane bez ostrzeżenia.
13. W przypadku kasowania konta Administrator zastrzega sobie do zachowania wpisów na forum bez wskazania profilu autora lub z anonimowym kontem.
14. Cytowanie autorów spoza forum wyłącznie na podstawie ich pisemnej zgody.
15. Administrator rezerwuje sobie możliwość wysyłania ofert handlowych na prywatne konta użytkowników.
16. Przypadki łamania prawa będą zgłaszane odpowiednim służbom, włacznie z podaniem IP usera. Na forum obowiązuje zakaz: używania wulgaryzmów oraz umieszczania reklam i linków do stron o treściach pornograficznych, rasistowskich oraz innych, niezgodnych z obowiązującym w Polsce prawem.
17. Na forum zakazuje się udostępniania plików i treści chronionych prawami autorskimi, w przypadku ich nieautoryzowanego zamieszczenia Użytkownik zobowiązuje się do bezwarunkowego zapłacenia stosownych tantiem i wynagrodzeń.
18. Właściciel forum nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane na forum, przez jego użytkowników. Każdy forumowicz sam odpowiada za swoje słowa i treści tu zamieszczane.

Jest to forum o tematyce profesjonalnej, więc zachowujmy się odpowiednio do jego poziomu, ma tu panować spokój, ład i porządek, a także ma być zachowana kultura osobista każdego z użytkowników.

II. Postanowienia dot. postów:
1. Treść tematu musi być ściśle związana z treścią postu.
2. Treść postu musi być precyzyjna (musi jasno definiować problem poruszany w nowym wątku).
3. Niedozwolone jest:
a. pisanie jednakowych postów lub tematów w różnych działach forum .
b. pisanie wiadomości nie wnoszących nic w dyskusjach.
c. pisanie postów niezwiązanych z tematem - w tym celu został uruchomiony ShoutBox.
d. notoryczne zakładanie nowych tematów w niewłaściwym dziale forum.
4. Zanim założysz nowy temat, dołóż wszelkich starań by sprawdzić czy taki temat już nie istnieje, bądź niedawno nie był poruszany. Użyj wyszukiwarki, przejrzyj ostatnie posty na forum,
a. Jeśli tak się stało dopisz swoje pytania w istniejącym wątku, opisując najdokładniej swój problem/pytanie.
b. Gdy nie ma takiego tematu załóż swój zgodnie z regułami, opisanymi powyżej w pkt. 1,2,3 opisując najdokładniej swój problem/pytanie.
5. Celem utrzymania porządku i poziomu forum każdy użytkownik ma możliwość zgłaszania osobom odpowiedzialnym za forum postów nie spełniających wymogów regulaminu (ikonka wykrzyknika w prawym górnym rogu okienka z postem).
6. Administrator i Moderatorzy posiadają możliwość blokowania wątków, usuwania wiadomości lub przenoszenia do innego działu jeżeli (w subiektywnej ocenie Administratora lub Moderatora) dana wiadomość została napisana w niewłaściwym dziale, obniża ogólny poziom forum, jest powieleniem problemu już omówionego na forum lub w dziale artykuły na stronie głównej serwisu lub została napisana w sposób niezrozumiały (popełnienie licznych błędów ortograficznych, nieprecyzyjny opis problemu…)
7. Można się odwołać od decyzji Administratora/Moderatora poprzez wysłanie PW do Administratora forum z treścią postu oraz uzasadnieniem braku słuszności w działaniu podjętym przez Administratora/Moderatora.
8. Kolor czerwony zarezerwowany jest dla administracji forum.

III. Postanowienia dot. ogłoszeń:
1. Obowiązkiem jest zakładanie ogłoszeń w odpowiednich działach.
2. Zakładający ogłoszenie, ma za zadanie ustawić ważność ogłoszenia, lub poinformować Moderatorów lub Administratora o sprzedaży/kupnie przedmiotu w celu usunięcia ogłoszenia.
3. Ogłoszenia starsze niż 3 miesiące będą usuwane. O dłuższy termin należy wnioskować do Administratora.

W przypadku nieakceptowania któregokolwiek z punktów regulaminu - proszę o zgłoszenie tego faktu Administratorowi w celu usunięcia konta i zawartości sprzecznej z regulaminem.
 
 
tjakuszewicz 
Realizator FOH



Nagłośnienie: 4 kW
Pomógł: 51 razy
Wiek: 31
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 1529
Skąd: Słubice
Ostrzeżeń:
 1/10/11
Wysłany: 2011-11-30, 14:42   

Karol napisał/a:
3. Gdy osiągniesz 3 ostrzeżenia, dostajesz blokadę na pisanie postów na forum, po 6 dostajesz blokadę wejścia na forum. Ilość poziomu ostrzeżeń widoczna jest w profilu.


W tej kwestii coś się zmieniło - można by to zaktualizować.
_________________
www.fortesound.pl
 
 
olamaj113 
Aspirant d/s smyczy

Dołączyła: 11 Gru 2017
Posty: 3
Skąd: Polska
Wysłany: 2017-12-11, 18:19   

Zapoznałam się
_________________
Witam, polecam Witamina C
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.


EventRoom.pl